Κυριακή 17 Απριλίου 2011

Όμηρος Αβραμίδης

Αγαπητοί φίλοι θέλω και εγώ με τη σειρά μου να σας ευχαριστήσω, για την παρουσία σας απόψε εδώ.
Έχοντας την τύχη και την τιμή να παρευρεθώ στην εκδήλωση και να ακούσω αυτήν την πολύπλευρη ενημέρωση για το πώς η πληροφορία, η γνώση, η ψυχαγωγία και τα βιβλία μπορούν πλέον, μέσω των τεχνολογιών, να αποτελούν κοινό αγαθό για το σύνολο των πολιτών νιώθω την ανάγκη να συγχαρώ και να εκθειάσω τους οργανωτές και συντελεστές αυτή της πραγματικά πολύτιμης βραδιάς.

Προσωπικά, πέρα από την ικανοποίηση που άντλησα από την όλη εκδήλωση, νιώθω ιδιαίτερη χαρά που χρησιμοποιείται, ως παράδειγμα ΄΄ Καλής Πρακτικής΄΄ το ακουστικό βιβλίο μου «Ο δρόμος του Φεγγαριού»

Ως δηλωμένος λάτρης του χαρτιού, πραγματικά, είχα τις επιφυλάξεις μου. Τις ξεπέρασε όλες όταν θυμήθηκα μια πολύ αγαπημένη μου φίλη που έχασε το φως από ζαχαροδιαβήτη στα 22 της χρόνια. Μου έλεγε όμως ότι ζήταγε από φίλους να της διαβάσουν τα βιβλία μου σε κασέτες. Και έτσι συνέχισε την επαφή της με την ανάγνωση,
Σκέφτηκα τα νέα παιδιά που κυρίως ακούν, τους εργαζόμενους που περνούν πολύ ώρα στο αυτοκίνητο για να μετακινηθούν στην εργασία τους. Τους ηλικιωμένους με την σταδιακή μείωση όρασης.

Τα ακουστικά βιβλία είναι μια άλλη ελκυστική μορφή αλλά απαιτούν επίπονη εργασία και μεγάλη επεξεργασία.
Ως άπειρος αφηγητής νομίζω ότι ταλαιπώρησα τους συνεργάτες μου , ταυτόχρονα όμως είδα οι λέξεις να αποκτούν ήχο, τα γεγονότα να εμπνέουν μουσική και στίχους.

Ο γιός μου –και ο Πατέρας το λέω με μεγάλη περηφάνια- έγραψε μουσική για ένα δικό μου βιβλίο. Ο Γιώργος Κορδέλλας στίχους. Γεννήθηκε ένα τραγούδι που το ερμήνευσε η Φωτεινή Δάρρα και τα ένθετα αποσπάσματα του βιβλίου διάβασε η Νατάσα Μποζίνη.
Είναι ένας άλλος κόσμος τα ακουστικά βιβλία με πολλές καλλιτεχνικές δυνατότητες και κοινό.

Ελπίζω να γίνουν πολλά και να αγαπηθούν.
Δίνω λοιπόν συγχαρητήρια στους διοργανωτές και συντελεστές και είναι πράγματι θέμα δημοκρατίας η πρόσβαση στην κοινωνική ζωή, την μόρφωση και τον πολιτισμό.

Θα φύγουμε από το Ίδρυμα Ευγενίδου πραγματικά εντυπωσιασμένοι αλλά και επιφορτισμένοι ως πολίτες, με ένα χρέος.
Να συμβάλλουμε ο καθένας με τον τρόπο του, στην προσπάθεια να εμπλουτισθούν οι βιβλιοθήκες με τίτλους σε ψηφιακή μορφή, να γίνονται εκδηλώσεις σαν την αποψινή με διερμηνεία στη νοηματική, ενημερωτικό υλικό σε όλες τις απαιτούμενες μορφές ώστε σε μια αίθουσα όλοι οι παρευρισκόμενοι να λαμβάνουμε τις ίδιες πληροφορίες.

Και πάλι σας ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου