Κυριακή 15 Μαΐου 2011

Η παρουσίαση του βιβλίου μου "Η δροσοσταλίδα της συγγνώμης, στο Πολυκέντρο Θαλασσινού, στην Κω


Έχω επιστρέψει από την Κω συγκινημένος και εντυπωσιασμένος από την άψογη διοργάνωση της εκεί παρουσίασής μου ως συγγραφέως από μέρους του πολυκέντρου Θαλλασσινός.



Θα ήθελα κι από δω να εκφράσω τις θερμές μου ευχασριστίες στον Παναγιώτη Θαλασσινό καθώς και την κυρία Θαλασσινού για τη ζεστή φιλοξενία.


Ευχαριστώ επίσης την Μαρίνα Μπέτα για την εμπεριστατωμένη και άψογη παρουσίαση του έργου μου. Ευχαριστώ τους Άντσελα Άνθη και Μιχάλη Σβύνο που ζωντάνεψαν με την ανάγνωσή τους κομμάτια του βιβλίου.



Μεγάλη συγκίνηση όμως μου προκάλεσε και η αγάπη του πολυπληθούς κοινού που παρευρέθηκε στην παρουσίαση και η αγάπη που μου έδειξαν όταν αργότερα κάποιοι απ' αυτούς με πλησίασαν και τα είπαμε απο κοντά.


΄Οσο για την ίδια την Κω, είναι ένα υπέροχο νησι με υπέροχους ανθρώπους.



Και ένα ωραίο δημοσίευμα από το aegeanews.gr

http://www.aegeanews.gr/default.asp?id=27&lg_id=1&Records=Details&_id=384610

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου